Informatii utile

Imaginile bunurilor afisate pe site-ul www.climentart.ro sunt imagini informative, generate cu ajutorul programelor specializate iar culorile pot avea o mica diferenta de nuanta, tonalitate sau textura si forma. La fel restul imaginilor de prezentare afisate a bunurilor si serviciilor pe site-ul climentart.ro pot avea o mica diferenta de nuanta, tonalitate si textura din cauza efectului de lumina si ecranul computerului.

1.Cum comand ? Alege produsul dorit folosind meniul din stanga, navigati prin categoriile de produse. Odata ce ati gasit un produs care se potriveste dorintelor dumneavoastra,apasati pe butonul adauga in cos si continuati procesul de achizitie. Daca doriti sa evitați acesti pasi puteti trimite mail la contact@climentart.ro cu link-ul produselor dorite, numele tau complet, adresa de livrare si un numar de contact sau sa faci comanda telefonic la numarul 0745.335885.

2. Cat dureaza pana voi primi comanda? Livrarile se fac in orice judet, oras sau comuna din Romania. Produsele comandate vor ajunge la d-voastra in maxim 4/5 zile lucratoare.

3. Cum platesc? Plata produselor comandate de pe site-ul www.climentart.ro se poate efectua la livrarea produselor de catre curier(ramburs) sau in avans. Plata in avans se poate realiza prin ordin de plata; dovada platii trebuie trimisa catre societatea noastra la adresa de e-mail contact@climentart.ro. In cazul platii in avans, livrarea va fi efectuata numai dupa intrarea banilor in contul nostru.

4. Cat costa transportul? Transportul produselor costa 19 RON prin Curier rapid, cu plata RAMBURS, sau 14 RON cu plata in avans. La comenzile ce depasesc suma de 199 RON, transportul este GRATUIT.

Garantie si retur Toate produsele comercializate de catre Climent Art dispun de garantie conform legilor in vigoare din Romania, 449 art. 16 din 2003. Termenul de garantie al produselor este de 30 zile. In cazul in care intampinati probleme la un produs achizitionat la Climent Art, va rugam sunati la nrl: 0745.335885, sau contact@climentart.ro.

Conditii de garantie In perioada de garantie produsele care s-au defectat in urma unor vicii de material sau de fabricatie se repara sau se inlocuieste dupa caz. Climent Art isi asuma diagnosticarea, expertiza, repararea si/sau inlocuirea gratuita a produselor defecte. Produsele care nu pot fi reparate vor fi inlocuite de catre Climent Art. In cazul in care modelul respectiv nu se mai comercializeaza, produsul va fi inlocuit cu un alt produs similar, cu aplicarea diferentei de pret sau se va storna la cererea clientului. Costul transportului catre Climent Art va fi suportat de catre client, iar returnarea produsului de catre Climent Art. Produsul achizitionat de catre Climent Art nu reprezinta obiectul garantiei in urmatoarele situatii: 1. Daca produsul prezinta defectiuni sau deteriorari cauzate de lichide, daca sunt obiecte/materiale straine pe suprafata produsului, daca exista arsuri provocate din cauza utilizarii necorespunzatoare a produsului. 2. Nerespectarea de catre utilizator a conditiilor de manipulare, transport, depozitare, utilizare si intretinere prevazute de catre producator. 3. Deteriorarile fizice estetice (rupturi, zgarieturi) nu reprezinta obiectul garantiei. Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produsului.